Mamma mia!

Är det bara jag som tycker det känns mycket skumt att se och höra James Bond sjunga i Mamma mia-filmen???
Tycker att filmen var rätt lam för övrigt. Kanske beror på att man sett musikalen och att det känns som ett mission impossible att slå den magi som uppstår när hela publiken står upp och sjunger med i låtarna.
Och Stellan, Stellan...du e så mkt bättre än så!


I natt sov plutten inte mkt...Stackars liten! Ville inte ha välling heller, bara grät och var febrig. Så idag straffas man med ryggvärk och trötthet.
Ska in till Söder ikväll och trösta mig med lite trevligt sällskap och en god middag. Kanske ett glas vin slinker ner oxå...

Gjorde ett sånt quiz på facebook igår "How much sex do you want?". Ja du, det var väl inte så j-la svårt test! De skulle göra om testet till "How much sex do you get after given birth to a kid, having the kid in the bed, and being so damn tired all the time!". Jag skulle vilja se hur många jag "matchar" med då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0