Höstfotograf

Trist vecka pga febrig bebis, typ alla planer har gått i stöpet hitills. Fick dock ett ryck idag och beslöt mig för att bege mig ut på foto-mission med febrig, gnällig bebis. Har ju tänkt köra på det enkla julklappstipset för nyblivna föräldrar : fotoalmanacka! Till en fotoalmanacka måste man ju ha säsongsbilder:  snö plus bebis i samtliga vintermånader och lite vatten och sol  plus bebis i samtliga sommarmånaderna och självklart då lite vackra höstlöv plus bebis under höstmånaderna!
Så jag klädde på trött och grinig bebis overall efter lunch och lite alvedon och satte i vagnen. Höll på att glömma systemkameran som var själva grejen med promenaden. Men iväg kom vi och solen sken och överallt omgavs vi av vackra höstfärger. Perfekt tänkte jag! Nu gällde det bara att hitta rätta platsen för fotosessionen. Hittade till slut ett täcke av eklöv på en liten grusväg där bebis placerades och med glada tillrop uppmuntrades till att posera lite för kameran"Titta hit, killen" "Work it, work it" "The camera lööövs u" hoho...
Resultat: ett antal halvdåliga bilder och ett fåtal bra. Se och njut av en av de bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0