Jag e dååålig!

Jag e sämst på att blogga!!! Är flitig ett tag, men sen så dippar det.
Men nu looovar jag att bättra mig!

Vad har hänt sen sist? Jo, jag har börjat jobba igen! HUr känns det? frågar alla. Ja, det är självklart mkt blandat. Superkul att träffa alla kollegor och få snacka lite skit om annat än barnbajs och skumma utslag. Och min nya tjänst är superkul so far. Jag får jobba med sånt jag tycker är kul - rutiner och struktur.
Men jag saknar ju prinsen så klart. Det enda som är positivt med att vara ifrån honom är att se hur glad han blir när jag kommer hem! Han spricker upp i värsta smilet och kommer krypande i 180. Man smälter ju!! Han är verkligen så himla charmig, min son!!
Sen blir man ju avis på Andreas när man hör om alla deras upptåg på dagarna.
Men Limpan mår som en prins och har hur kul som helst med farsan! Charmar alla expiditer när de är ute och shoppar :) Haha!

För övrigt så har jag hunnit med att börja träna (pump! såå skönt!), träffat kompisar, haft spelkvällar, besökt vampyren o druckit glassdrinkar.

Imorgon är det fredag igen - jippieeee! Tidigare spelade det liksom inte ngn roll vilken dag det var. Alla dagar var den andra lik liksom. 
I helgen vankas mys med mina päron samt quality time bara vi tre! Förmodligen lite övervånings-projekt oxå. Ska bli så jäkla najs med övervåning! 1. Linus får eget rum 2. Jag får badkar OCH klädkammare  3.Andreas får mer att städa...moahahahaha!!!

Lägger in en bild på världens finaste killar! ~kärlek~
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0